όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

λαθ' οδόν




λαθ'οδόν


βλέπε καθ'οδόν
 (έκφρ.) καθ' οδόν, κατά τη διάρκεια της πορείας ή της διαδρομής, ενώ πήγαινα κάπου: Kαθ΄ οδόν προς τη δουλειά
… Tον συνάντησα καθ΄ οδόν.

πάμε πάλι..


λαθ' οδόν..
(έκφρ.δική μου) λαθ' οδόν, κατά τη διάρκεια της πορείας ή της διαδρομής, 
ενώ πήγαινα στο επόμενο λάθος μου.




ολόσωστα βαδίζω
λαθ'οδόν
και πόσο..
πόσο μου αρέσει

Ιω




Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο

4 σχόλια:

  1. Ανθρωπος σημαινει λαθος,οπως ειπε ο συχωρεμενος Λιαντινης.
    Τωρα αν μουλεγε καποιος ξεκινα την Οδυσεια σου απο την αρχη θα κανα περισοτερα λαθη και ο λογος θαταν να γίνω καλυτερος ανθρωπος.

    Δεν ξερω Ιω, αλλα στο εχω ξαναπει οι αναρτησεις σου με απογειωνουν ,και να στο πω στα ισα το γραψιμο σου μονο με μια μπορω να το συγκρινω, τις φιλης μου τις Αλλινας,με απογειωνε ,εκπλικτικες γυναικες με ολα τα γραμματα κεφαλαια.

    Νασαι παντα καλα Ιω.
    Καλη συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε να ξεχωρίσεις αν το καθοδόν είναι και λαθ'οδόν.
    Μόνο μετά από πολύ καιρό, στο "τέλος" μπορείς ίσως να κάνεις μια σούμα. Μα και πάλι πότε είναι αυτός ο "πολύς καιρός" και πότε το "τέλος";
    Οπότε προς ολαθοδόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..δεν υπάρχει τέλος..
      κάθε τέλος μια καινούργια αρχή..

      κι η μόνη "σούμα"..αυτή..

      "Αν ευτυχής ή δυστυχής είμαι δεν εξετάζω.
      Πλην ένα πράγμα με χαράν στον νου μου πάντα βάζω —
      που στην μεγάλη πρόσθεσι (την πρόσθεσί των που μισώ)
      που έχει τόσους αριθμούς, δεν είμ’ εγώ εκεί
      απ’ τες πολλές μονάδες μια. Μες στ’ ολικό ποσό
      δεν αριθμήθηκα. Κι αυτή η χαρά μ’ αρκεί."

      Κωνσταντίνος Καβάφης «Πρόσθεσις»

      ευχαριστώ
      Καλή Κυριακή

      Διαγραφή