όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020

λέει η ευχή




λέει η ευχή


να πιάσω τη φλόγα
λέει η ευχή

βαθιά στο κόκαλο
λέει η ευχή 

το κόκαλο σπάει
λέει η ευχή

και σκορπάει

διάσπαρτα άστρα
καίει η ευχή

βουνά στη φωτιά
σε παίρνει μαζί

σε λούζει σε φλόγες
σώμα κερί

όμορφα καίγεσαι

η ευχή σου
κι εσύ


Ιω






Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο



6 σχόλια:

  1. Ηρεμία-Φόρτιση-Έκρηξη-Δημιουργία και ξανά νέος κύκλος δημιουργείται.
    Αέναος στροβιλισμός.
    Φωτιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφα καιγεσαι
    η ευχη σου
    κι εσυ

    Αξιζει μια τετοια ευχη,μου βγσζει τον απολυτο ερωτα,τον μοναδικο,ξεκινα απο την πεδιαδα κσι κσταλιγει στις παρυφες του βεζουβιου
    Αξιζει να καεις.

    Καλο ξημερωμα Ιω.

    Ανδρεας Μωλος λεγομαι εχω κσποιο θεμα με το λογαριασμο μου γιαυτο υπογραφω ετσι θσ το διορθωσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή