όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Γιώργος Σαραντάρης - Πρόλογος


Πρόλογος 


Στοὺς φίλους μου

Κόβεται ἡ δική μας ἀναπνοή,
χάνεται ὁ χρόνος, παιδιά·
σὲ φωνὴ μοιάζει
ποὺ ζύγωσε
μᾶς προσπέρασε
μὰ δὲν ἀκούστηκε,
κι ἕνας ἀπὸ μᾶς, ὁ πιὸ καλός,
ἐλπίζει ἀκόμα
ἀλλὰ ντρέπεται νὰ τὸ πεῖ…


Γιώργος Σαραντάρης

(από τη συλλογή Σαν Πνοή του Aέρα, Eρμής 1999)


πηγή:



"Δεν ξέρουν ότ’ είναι νεκροί
οι νεκροί σαν κι εμάς,
δεν ησυχάζουν.
Πεισματικά επαναλαμβάνουν το ζην "

Βιττόριο Σερένι


δεν ξέρουν..
το ξέρουμε εμείς
"κι η περόνη μένει ασάλευτη σ’ ένα καυτό όνομα.."


Ιω


Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο

2 σχόλια:

  1. Το ξέρουμε εμείς
    Το ξέρει κι η ελπίδα.

    Ευχαριστούμε!
    Θα τη χρειαστούμε τη δύναμη που δίνουν όσα αναρτείς.
    Την Καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή