όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

είναι οι αριθμοί Αλίκη.. στις χώρες των θαυμάτων..


είναι οι αριθμοί Αλίκη.. στις χώρες των θαυμάτων..


«Όταν χρησιμοποιώ ένα νούμερο» είπε με μάλλον περιφρονητικό ύφος ο Χάμπτι Ντάμπτι στην Αλίκη «η σημασία του είναι ακριβώς αυτή που διαλέγω εγώ – τίποτα λιγότερο και τίποτε περισσότερο». «Το θέμα είναι» προσπάθησε να απαντήσει η Αλίκη «αν πράγματι μπορείς να δίνεις στους αριθμούς τόσο διαφορετικές σημασίες».  
«Το θέμα είναι ποιός είναι το αφεντικό – τίποτα άλλο»
κατέληξε αποστομωτικά ο Χάμπτι Ντάμπτι ..


«Πολλά πράγματα έβαλες αυτούς τους αριθμούς να σημαίνουν» είπε η Αλίκη κάπως συλλογισμένα. «Όταν βάζω τα νούμερα να κάνουν τόση δουλειά, τα πληρώνω πάντα κάτι παραπάνω»…
απάντησε ο Χάμπτι Ντάμπι 

"Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων" - Λιούις Κάρολ

***
στο υπαρκτό κρατικό / καπιταλιστικό «matrix» όλα τα νούμερα που έχουν επιστρατευτεί για τον συγκεκριμένο σκοπό είναι «ανύπαρκτα» με την φυσική, κλασσική έννοια· είναι, απλά, μια αντανάκλαση, ένας αντικαπτοτρισμός των πολιτικών χειρισμών των αφεντικών, και καθόλου η αιτία αυτών των χειρισμών. 
Μοιάζουν με αριθμούς· αλλά είναι νοήματα και διαταγές! "


πηγή:
(ευχαριστώ)


ποτέ δεν αγαπούσα τους αριθμούς
μια ζωή αγαπούσα ό,τι δεν μπορεί να μετρηθεί

πιάσε το νόημα
Ιω



Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο

4 σχόλια:

  1. Ζούμε απίστευτα πράγματα Ιώ μου. Καλή δύναμη και ηθικό ψηλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα Χριστίνα,
      δύναμη, χαμόγελο,επαφή
      και σκέψη πολλή..
      ξεκαθάρισμα..
      τι κρατώ..τι πετάω στα σκουπίδια..
      τι αξίζει..
      την ουσία..

      βρίσκω το χαμένο νόημα
      αν το έχω ήδη βρει..το κρατώ σφιχτά

      όλη μου την αγάπη
      τα φιλιά μου
      υ.γ. αν χρειαστείς οτιδήποτε στείλε μου μέιλ.

      Διαγραφή
  2. Ακριβώς έτσι.
    Όλα για τους αριθμούς!
    Άνθρωποι πουθενά μόνο αριθμοί.....

    Ευχαριστούμε ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή