όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Λάουρα Κασιέγες - Εξέλιξη




 Εξέλιξη

Θα ξημερώσει μια μέρα και θα έχουμε
μετατραπεί σε ζώα, θα είμαστε υπήκοοι
του βασιλείου που αποφασίζει να μη μιλά.
Τότε θ’ αγγίξω το δέρμα σου και θα μπορέσω
 να σε ρωτήσω
για όλες τις αλήθειες που γνωρίζεις.


Λάουρα Κασιέγες

(republication by 2666 | Los idiomas comunes | Hiperión, Madrid 2010 


πηγή:
φχαριστώ!





και μάρτυς μου ο ήλιος

με τόσες λέξεις 
θα αγγίξω
το δέρμα σου
ώσπου
γυμνή
η αλήθεια 
θα μας ντυθεί

Ιω



Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο


6 σχόλια:

  1. Από την μια οι λέξεις που κρύβουν, από την άλλη οι λέξεις που γδύνουν για να μας φορέσουν την αλήθεια.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σταθω στην φωτογραφια που προλογιζει το ποιημα σου,τα λεει ολα
    ακους τα λογια σου.
    Τo πρωι ο καθενας με τη μασκα του και
    το βραδυ η γυμνη αληθεια.

    Ειμαι λατρεις τις φωτογραφιας και συγκεκριμενα τις μαυροασπρης που δειχνει ολη την τραγικοτητα τις ζωης
    ειναι για μενα η σιωπη που τσακιζει κοκαλα.

    Ευχαριστω πολυ Ιω.
    Καλο ξημερωμα νασαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή