όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019

Οθέλλος - William Shakespeare (Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν)

  

 «Οθέλλος» - William Shakespeare 
(από το Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν)
στο  θέατρο Αμαλία στη Θεσσαλονίκη
 (σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη και μετάφραση Δημήτρη Δημητριάδη)





«Την κράτησε από το χέρι.
Αυτή άνοιξε το στόμα της ή της το άνοιξε αυτός. Ή αυτή.
Της μίλησε στο ανοιχτό της στόμα.
Της είπε, τώρα δα, να τώρα, τώρα οι νύχτες οι χορευταρούδες μου κλείνουνε το μάτι.
Οι νύχτες με αντικρύσανε και βγάλαν άστρα κι άλλα.
Οι νύχτες έχουνε χάσει με μένα το μυαλό τους, είπε κι αυτή ή αυτός. Ή αυτή.
Ήρθε και μπλέχτηκε η σελήνη στα μαλλιά μου, είπε αυτή, τώρα σίγουρα αυτή.
Μη μ’ αφήσεις ποτέ.
Μετά από αυτό σιωπή μεγάλη. Τόση που ο φόβος μη μείνουν για πάντα μέσα της τους μούδιασε τα μάτια.
Μάτια μου, είπε πάλι αυτή απευθυνόμενη στα μάτια της ή στα δικά του,
γιατί δακρύζετε; Θα γλιστρήσει η αγάπη μου και θα μου ξεγλιστρήσει η νύχτα.
Και πολύ λιγουλάκι μετά -και τελειώνω εδώ- αυτή σ’ αυτόν και αντιστρόφως:
έλα, έλα τώρα νύχτα μου και γέμισέ με με νύχτα, είμαι έτοιμη



Η ομάδα Kursk δημιουργήθηκε το 2012. Προηγούμενες παραστάσεις: Woyzeck στο Απλό Θέατρο, Η προσευχή της κοπέλας που έπεσε μέσα στο πηγάδι και δεν θέλει να πεθάνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων, Ο Άρντεν πρέπει να πεθάνει στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων και στο Θέατρο Τέχνης (Φεστιβάλ Αθηνών 2015), Lenz στο Bios.


Συντελεστές:
Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης
Σκηνοθεσία: Χάρης Φραγκούλης
Σκηνικά-Κοστούμια: Μαρία Πανουργιά
Μουσική: Κορνήλιος Σελαμσής
Κίνηση: Τάσος Καραχάλιος
Αρχικός σχεδιασμός φωτισμών: Ελίζα Αλεξανδροπούλου
Προσαρμογή φωτισμών: Τζάνος Μάζης
Βοηθός σκηνοθέτη: Ασπασία-Μαρία Αλεξίου
Β΄ βοηθός σκηνοθέτη: Κορίνα Άννα Γκουγκουλή
Βοηθός σκηνογράφου: Φωτεινή Ιατρού
Hair styling: Talkin’ Heads

Παίζουν: Ασπασία-Μαρία Αλεξίου, Σοφία Κόκκαλη, Ανδρέας Κοντόπουλος, Ανδρέας Κωνσταντίνου, Κατερίνα Λούβαρη-Φασόη, Άγγελος Παπαδημητρίου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Κορνήλιος Σελαμσής, Μιχάλης Τιτόπουλος







μιαν άποψη ..

μιαν άλλη ..


η δική μου..
(του χουμ ιτ μέι κονσέρν..)
μια αμφιλεγόμενη μα εξαιρετική παράσταση
μια ιδιαίτερη σκηνοθετική ματιά 
(σε σημείο που να ξενίζει.. να ενοχλεί ..να θεωρείται αλαζονική)
Θα προτιμούσα λιγότερη φασαρία ..λιγότερες φωνές 
κρατώ αυτό που ένιωσα..
την ένταση
τους δαίμονες των παθών 
το χάος που επιφέρουν
εκπληκτικοί ηθοποιοί 
άριστες ερμηνείες 
για ανοιχτά μυαλά 

"Κι όταν πάψω να σ' αγαπώ, το χάος θα ξαναγυρίσει"
 Οθέλλος 


καλή απόλαυση 
Ιω


Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου