όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2019

Κουβάρι



Κουβάρι 


Είμαι πολλά και τίποτα δεν είμαι

ένα κουβάρι που ξετυλίγει η άκρη του


"αν ακολουθήσεις το νήμα ίσως βγεις από το λαβύρινθο 

αν πάω ανάποδα θα βρω εσένα.." είπες


τι θα βρεις ..;

είμαι το κουβάρι

η σιωπή του 

το νήμα

ο λαβύρινθος 

το τέρας είμαι



η θάλασσα αντίκρυ

το κύμα εντός

η άμμος, ο κόκκος 

ο ήλιος επάνω 


η νύχτα που 'ρχεται

σκοτάδι με τ' άστρα 

κουβάρι σφιχτό 




Ιω




Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου