όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

διπλή γιορτή..διπλή χαρά..


σαν τα μάτια σου.. να φροντίζεις την Πίστη σου..άνθρωπε..

διπλή γιορτή σήμερα για μένα..
διπλή χαρά..
η Μεγαλομάρτυς Αγία Παρασκευή
η κοπέλα που πούλησε όλη της την περιουσία, μετά τον θάνατο των γονιών της,
και την διένειμε στους χριστιανούς..
η ατρόμητη κοπέλα που πέρασε σκληρά βασανιστήρια
και η δυνατή πίστη την έβγαλε αλώβητη..
η κοπέλα που θανατώθηκε δια αποκεφαλισμού..

η Αγία Παρασκευή ήταν η προστάτιδα Αγία.. του μικρού χωριού καταγωγής μου..
εκεί που περνούσα πάντα όλες τις γιορτές και διακοπές..
η εικόνα οικία από μωρό παιδί..
η γυναίκα που κρατούσε ένα ζευγάρι μάτια..
πάντα ρωτούσα τη γιαγιά...τη μαμά..
λιγάκι με τρόμαζε...
όμως πάντα οι ιστορίες που μου διηγούνταν..
τα τόσα θαύματα.. και αφιερώματα πάνω στην εικόνα της..
τα βιώματα της ίδιας μου της γιαγιάς...
γαλήνευαν τη ψυχή..
το μεγάλο τριήμερο πανηγύρι στο χωριό..
ήταν σήμα κατατεθέν του Ιούλη..
καινούργια φορέματα, βόλτα, παιχνίδια, κόσμος..
σουβλάκια στην πλατεία.. διασκέδαση ως το πρωί...
η παλιά λευκή εκκλησία χτισμένη για τη Χάρη Της..
της οποίας η ιστορία χάνεται στα βάθη των αιώνων..
εκεί οπού βαφτίστηκαν οι γονείς μου..
εκεί όπου ευλόγησαν την ένωσή τους με το μυστήριο του γάμου..
εκεί οπού άκουσα τις πρώτες ψαλμωδίες της ζωής μου..
η πιο αγαπημένη μου γωνιά στο χωριό..
το αγίασμά της.. όπου πάντα η μαμά..
έψαχνε κάποια κλωστούλα στα ρούχα μας..
να την αφήσει εκεί.. να μας προστατεύει..
και  φεύγοντας να ρωτά..
-"Τα ματάκια σας τα βρέξατε..";
το κοιμητήριο.. ακριβώς παραδίπλα..
ένα γαλήνιο περιβόλι ψυχών...
όπου "κοιμούνται".. αγαπημένα πρόσωπα και συγγενείς..
και ξέρω..πως εκεί θα είναι και η δική μου τελευταία κατοικία...
ανάμεσα σε ανθρώπους λατρεμένους..
τελευταία στάση παραδίπλα..
η καινούργια μεγάλη εκκλησία..
πλέον αυτή μόνο λειτουργεί..
σύγχρονη και "πλούσια"..
αλλά ποτέ δε θα μπορέσει να πάρει τη θέση της παλιάς.. στην καρδιά μου..

μεγάλη η Χάρη Της Αγίας Παρασκευής 
να μας ευλογεί όλους και να μεσιτεύει στον Κύριο και στην Παναγία για εμάς..

επίσης σήμερα είναι τα γενέθλια  ενός μοναδικού ανθρώπου για εμένα..
της λατρεμένης μου αδερφής..
διπλή γιορτή..
διπλή χαρά..

αδελφούλα μου να είσαι πάντα γερή ευτυχισμένη χαμογελαστή
και γεμάτη αγάπη..
να μην ξεχνάς  πόσο σε αγαπώ.. και πόσο μου λείπεις..



διπλές ευχές σήμερα..
πολλαπλά χαμόγελα.. ευτυχίας..
ευγνωμοσύνη που μπορώ να εκφράσω τη χαρά και την αγάπη μου..

να "μοιράζεστε"
να αισθάνεστε
να εύχεστε..

Ιω

3 σχόλια:

  1. Διπλή η χαρά σου αλλά εγώ δεν θα ευχηθώ μόνο διπλές ευχές αλλά...άπειρες γεμάτες όμορφα μοναδικές στιγμές!!!
    να χαίρεσαι την αδερφούλα σου Ιώ μου!
    Βοήθεια μας η Αγία Παρασκευή και στη μέρα που ξημερώνει ο Άγιος Παντελεήμονας!!!!!

    πολλά πολλά φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εισπράττω την αλήθεια και τη θέρμη των ευχών σου και μου δίνουν χαρά και δύναμη..
    σ'ευχαριστώ και ανταποδίδω.. και είμαι σίγουρη ότι θα σε βρουν να σε γεμίσουν προστασία και θετική ενέργεια..(όχι ότι τη χρειάζεσαι..έχεις τη βοήθεια και την ευλογία όλων των Αγίων μας)

    βοήθειά μας
    σε ευχαριστώ απ'την καρδιά μου
    να έχεις μια καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ιώ,πραγματικά χαίρομαι που ανταμώθηκαν οι δρόμοι μας έστω και από εδώ...πολύτιμη για μένα η επικοινωνία μαζί σου!

      καλή Κυριακή και σε σένα εύχομαι από καρδιάς :))

      Διαγραφή