όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

ο έβδομος ο πορθητής..






Καλό μήνα !




"Φοράει νύχτα στα μαλλιά, του φεγγαριού την άλω
να γίνει η αγάπη διάφανη, γυναίκα ποθητή
από το κάστρο της Ωριάς στέλνει στερνό σινιάλο
και περιμένει τρέμοντας Ιούλιο πορθητή

Με της φωτιάς τα άλογα ο ήλιος ταξιδεύει
σε πάει όνειρο χρυσό στους δρόμους τ’ ουρανού
και μια ψυχή που καίγεται τον άνεμο αγναντεύει
και χάνεται στα σύννεφα τσιγάρου πρωινού

Ένα τσαμπάκι μέλισσες και λιάτικο σταφύλι
είναι του μήνα Καίσαρα το βιος το αληθινό
κι ο ποιητής που έψαχνε θαλασσινό τριφύλλι
έγινε άσπρο ανέσπερο και φως εωθινό"


"Ιούλιος Πορθητής", στίχοι Ηλίας Κατσούλης, μουσική-ερμηνεία Παντελής Θαλασσινός


να'τος και ο Ιούλιος.. ο βιαστικός..
μπήκε με τη φλογερή του ανάσα..
λες και αν αργούσε μια μέρα..
δε θα'ταν ποτέ ίδιο.. το καλοκαίρι ξανά..
ολοστρόγγυλος και καυτός..
φέρνει τη γη στο "αφήλιο"..
φέρνει σε μας ευλογημένες μέρες..
με τις ευχές.. "φωτεινών" ψυχών..
γιάτρισσες ευχές..
των Κοσμά και Δαμιανού..
αγνές.. της Αγίας Κυριακής..
αμάραντες της Αγίας Μαρίνας
πολύτιμες ως κόρες οφθαλμού της Αγίας Παρασκευής..
φιλάνθρωπες.. του Αγίου Παντελεήμονα..
πύρινες του προφήτη Ηλία..
σαν να σου φωνάζουν.. πως τον μήνα τούτο..
πρέπει να αρπάξεις την ευκαιρία..
να ιάσεις την ψυχή σου..
να τη φροντίσεις..
να γειάνεις τις πληγές της..
να πάρεις δύναμη..
και να βουτήξεις στις θάλασσες τις γαλανές..
ξεπλένοντας.. κάθε τι που σε βαραίνει..

εμένα με βρήκε.. να κάνω..πράξεις..
αφαίρεση.. απ'το σπιτικό μου..
πρόσθεση ..στην καρδιά μου..

 ξεπροβόδισα αγαπημένα ανίψια ..
που περάσαμε τις τελευταίες 12 μέρες
καταπληκτικές στιγμές..
γεμάτες γέλιο χαρά αγάπη..
ξαναγνωριστήκαμε.. και ανανεώσαμε ραντεβού
για του χρόνου-πρώτα ο Θεός-..
ξεπροβόδισα.. παιδί σε κατασκήνωση..

και ενώ.. το σπίτι άδειασε ξαφνικά..
γέμισε η καρδιά μου αγάπη..
ευγνωμοσύνη.. πληρότητα..

που απλά υπάρχουν στη ζωή μου..
και μου χαμογελούν..

σας ευχαριστώ.. παιδάκια μου..


να χαμογελάτε
να ανοίγετε φτερά..

καλό μήνα σε όλους μας!


Ιω

Υ.Γ. Αυτόν τον μήνα για να είμαστε εντός εποχής.. τρώμε..
βύσσινα, κεράσια, βερίκοκα, ροδάκινα, καρπούζια, πεπόνια, ντομάτες, φασολάκια, αγγούρια, κολοκύθια, βλίτα, πιπεριές, μελιτζάνες.

4 σχόλια:

  1. χαχαχα το υστερόγραφο τα λέει όλα νομίζω! Κάνε μια προσευχούλα να μην περάσει ο αυτός ο Ιούλης γρήγορα. Να γίνουν οι μέρες χρόνια γιατί ο χρόνος είνα πολύτιμος και τον έχω ανάγκη όσο τίτποτα άλλο τούτη την εποχή. Τρέχουν οι δουλιές κι ούτε τις προλαβαίνω! Κάνε πολλά μπάνια να μας δροσίζεις και να μας φέρνεις τη θαλασσινή την αύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. από σήμερα κιόλας..προσευχούλα..:))
    όταν θελήσεις να μπει ο Αύγουστος να με ενημερώσεις μόνο.. οκ; :pp

    καλή δύναμη - μη μου αγχώνεσαι - όλα θα γίνουν..
    μόνο να χαμογελάς

    καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαίρομαι πολύ που γέμισες από αγάπη και όμορφες στιγμές!
    πάντα τέτοια σου εύχομαι Ιω μου!
    Α!και η Αγία Μαρία Μαγδαληνή στις 22!Πρώτη απόστολος του Χριστού και Μυροφόρα:)))

    *αν χωράω και εγώ στην προσευχή σου βάλε σε μια μικρή γωνίτσα ναι;;;

    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ Άμυ μου,
      παράλειψή μου- ναι και η Αγία Μαρία Μαγδαληνή..να μας ευλογεί όλους:))
      και το συζητάς για προσευχούλα..; είσαι ήδη μέσα..

      να γεμίζεις.. να χορεύεις..
      καλή δύναμη με πλατιά χαμόγελα:))

      Διαγραφή