όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Παρασκευή 5 Απριλίου 2019

Τι με παύει;





Τι με παύει;


Οι λέξεις κουράστηκαν το βάρος που κουβαλούν
 και μου χαρίστηκαν
-παράσημο- στης ύπαρξης τον πόλεμο

Κι αν απλόχερα τα δώρα τους στο στήθος μου φορούν
γιατί τόσα ερωτηματικά τις συνοδεύουν;

Δεν φτάνει από μόνο του το τίμημα της απονομής
πρέπει να συνοδεύεται από την αγωνία μιας απάντησης;

Από τη μια η αστραπή του Σύμπαντου
 από την άλλη η σιωπή του Θεού
στο ξάγρυπνο αυτί της αλήθειας -προσταγή-

Τι με σταματά από το να βάλω θαυμαστικό στις δικές μου λέξεις
ή έστω μια τελεία;
Τι με παύει;

 Η αιώνια αλήθεια αποκρίνεται:
" η διττότητα της φύσης σου  τρέφεται με ερωτήσεις"
και συνεχίζει..

"μάθε να θέτεις τις σωστές"


Ιω


https://www.youtube.com/watch?v=aZB8EevLwmU



Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου