όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Σταύρωσις ἐγκώμια - Γιάννης Μπουφίδης








“Όσο έγραφα, τόσο έγραφα. 

Τέλειωσα…όταν τέλειωσα.

Τα χρόνια που έζησα μέχρι τώρα, ζυμωμένα με τις μνήμες από τον παιδικό μου κόσμο στην παραμεθόριο, με τα μυστήρια και τις αλήθειες από την αντικρινή ανατολή, τα άπλωσα στο χαρτί, τους έδωσα ήχο. Βιώματα μουσικά, ψαλτικά, …με τις Αγιές Σοφιές να μου τρυπάνε την καρδιά και το λιβάνι του Γολγοθά να γαληνεύει την ψυχή μου…”

Γιάννης Μπουφίδης





https://www.youtube.com/watch?v=1wdBoeB3ueI
Σταύρωσις ἐγκώμια  - Γιάννης Μπουφίδης


πηγή: http://www.boufidis.gr/stavrosi.html


κατανύγομαι..
ευγνωμονώ..
ευχαριστώ..

εύχομαι..

Ιω


Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου