όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Βαρέα και ανθυγιεινά - Αντιγόνη Βουτσινά






Βαρέα και ανθυγιεινά



Βγάζει
το χελιδόνι
απ’ το συρτάρι
μαύρο
ψαλίδι
 τ’ ουρανού
ξεκοιλιάζει
τη μέρα
σουπιά
τρέχει
φρέσκο
μελάνι 
κάποιοι
μιλούν
 για φόνο
ένας
 για ποίημα.


Αντιγόνη Βουτσινά, Ένα παιδί σκέτο καταμεσήμερο,  εκδόσεις Κουκκίδα 2018






«Πιο βιογραφικό από το ποίημα, μάγκες μου, δεν έχω».

δηλώνει η ίδια αντί βιογραφικού..





να γίνεσαι παιδί
σε λέξεις που γελούν
τον πόνο..

Ιω


Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου