όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Χούλιο Κορτάσαρ - Μια ερωτική επιστολή



 Μια ερωτική επιστολή


Όλα όσα από σένα θα ήθελα
είναι τόσο λίγα κατά βάθος
γιατί κατά βάθος είναι όλα,
σαν ένας σκύλος που περνά, ένας λόφος,
αυτά τα πράγματα του τίποτα, καθημερινά,
στάχυ και μαλλιά και δυο κύβοι ζάχαρη,
η μυρωδιά του κορμιού σου,
αυτό που λες για οποιοδήποτε πράγμα,
μαζί μου ή εναντίον μου,
όλα αυτά είναι τόσο λίγα,
τα θέλω από σένα γιατί σε θέλω.
Να κοιτάζεις πιο πέρα από μένα
να μ’ αγαπάς με βίαιη πρόβλεψη
του αύριο, η κραυγή
της παράδοσής σου να σκάει
στο πρόσωπο ενός διευθυντή γραφείου,
και η ηδονή που μαζί ανακαλύπτουμε
να είναι ένα ακόμη σύμβολο ελευθερίας.


Χούλιο Κορτάσαρ 

Η σύνθλιψη των σταγόνων  - Εκδ. BIBLIOTHEQUE
Μετάφραση: Βασίλης Λαλιώτης




συνθλίβω το τώρα
την κούραση στα πόδια
την άδικη σπατάλη 

δεν είμαστε εμείς αυτό
είμαστε πέρα από αυτό
πέρα από εμάς

εμείς του τίποτα
ολάκεροι εμείς
αξόδευτοι

Ιω



Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο

2 σχόλια:

  1. Αγαπη και ερωτας,αγαπη προστατευω ερωτας η τεχνη του να φευγης κατα τον
    Λιαντινη.
    Ερωτας η ενωση ψυχης και νου,αν με ρωτηση καποιος αν το ενιωσα,το ενιωσα και το νιωθω ακομα.
    Μια εκπλικτικη
    γυναικα,ποτε πανθηρας ποτε αετος.
    Διαδυκτιακα θα μου πεις,ναι.
    Η ενωση του βορα και του νοτου ειναι
    δυνατον να γινει?Δυσκολο ,αδυνατο ποιος ξερει?Ισως να καθομασε μαζι σε
    καποιο λεωφωριο οταν πηγαινα στην βορεια Ελλαδα .
    Ισως να βρεθηκαμε στις στασεις που εκανε Λαμια η Λαρισα,δειχοντας μου τα
    BF τσιγαρατης και εγω δεν την γνωρισα
    με το κοντο της μαλλι και τα πρασινα της ματια.
    Ποιος ξερει,δεν ξερω.

    Με παρασυρουν οι αναρτησεις σου Ιω
    μου βγαζουν πολλυ δυνατα συναισθηματα.

    Αυτα ηθελα να γραψω ισως μονολογος

    Συγνωμη αν σε κουρασα.
    Σε ευχαριστω πολλυ Ιω.
    Καλο ξημερωμα ναχεις.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να θεωρείς τον εαυτό σου έναν προνομιούχο άνθρωπο
      που μπορείς να συναισθάνεσαι δυνατά..

      σε ευχαριστώ για το μοίρασμα της σκέψης
      καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή