όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

το τέλειο έγκλημα..



πάντα σε σένα θα γυρνώ..
 ασήμαντη.. να στέκομαι στα ακροδάχτυλά σου..
να ξαποσταίνω τις σκέψεις μου..
να ρουφώ τον ήλιο που πέφτει πάνω σου..
θυσία..
να σπάει σε χιλιάδες καθρεφτάκια..
και συ να ανατριχιάζεις..

πάντα σε σένα θα γυρνώ..
σαν  δολοφόνος που επιστρέφει
 στου εγκλήματος τον τόπο..
εσύ.. το τέλειο έγκλημά μου..
μόνο μέσα σου..
μπορώ να πνίξω..
κάθε τι που πονάει..
μόνο μέσα σου..
δεν μπορεί κανείς να με δει να κλαίω..
γιατί
γίνομαι ολόκληρη μια σταγόνα...
χωρίς αποτυπώματα..

πάντα σε σένα θα γυρνώ..
κάνω συλλέκτη την ψυχή..
της εικόνας σου.. της μυρωδιάς..των ήχων..
της φωτιάς σου..
γεμίζω..από σένα..
και σαν πυρωμένο σίδερο
σβήνω τη ψυχή μου στο νερό..
να γίνει ατσάλι..
να πάρει πάλι τη μορφή..
που της πρέπει..


https://www.youtube.com/watch?v=srZafJbeBRM
Πες μου θάλασσα - στίχοι Ελένη Ζιώγα, μουσική Αντώνης Μιτζέλος
ερμηνεία Άλκηστις Πρωτοψάλτη


να γεμίζεις..
καλημέρες..

να χαμογελάς..

Ιω

8 σχόλια:

  1. καλημέρα ευχομαι και μια καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επίσης Νικόλα,
    να έχεις μια γεμάτη, μελωδική και ξεχωριστή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σ'ευχαριστώ Ωραιοζήλη μου,
    να έχεις ένα γλυκό απόγευμα!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρομαντζάρεις Ιώ μου; Τα τραγούδια είναι η ποίηση του λαού. Οι στίχοι τους δεν θα μπούν ποτέ σε βιβλία κι ούτε θα διεκδικήσουν ποτέ νόμπελ, αλλά η αξία τους είναι δέκα φορές μεγαλύτερη γιατί μπαίνουν σε όλα τα σπίτια!

    Καλή ενβομάδα και καλό σας σχολικό διάβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο αντικρίζω τη θάλασσα, όσο έχω τις λέξεις..
      και κάθε που πλησιάζει το φεγγάρι.. θα πρέπει να με "ανεχτείς"..:ppp

      το διάβασμα έχει μπει στο αυτόματο...
      πολλά φιλιά κοπελιά μου

      Διαγραφή
  5. Πολύ δυνατό και όμορφο Ιω !!! Καλό σου βράδυ και μια καλή βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο σε ευχαριστώ:))
      καλημέρα να έχεις και μια εβδομάδα..γεμάτη υπέροχες ταξιδιάρικες φωτογραφίες!!

      πολλά φιλιά

      Διαγραφή