όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

" η πάλη και ο ελλανόδικος"





Η πάλη και ο ελλανόδικος

Πάλεψα με τη μοίρα σώμα με σώμα.
Προσπαθούσε να μου αφαιρέσει το πρόσωπο.
Και τόσο πολύ χτυπήθηκα, που,
όπως βάδιζα ακούγονταν
σαν σπασμένα γυαλιά τα κόκαλα μέσα μου.
Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω σε ποιο σημείο
βρισκόμαστε σε νίκη ή σε ήττα.
Άλλωστε ο ελλανόδικος ήλιος
μας κρίνει ακόμη. 
Γιατί, ως την ώρα, κανείς από τους δυο μας 
δεν παραδόθηκε.


Νικηφόρος Βρεττάκος - Εκκρεμής Δωρεά -  


να ακούς..
να παλεύεις..

Ιω

2 σχόλια:

  1. Ελήφθει Όβερ! Ιώ μου προχωράμε! Σε φιλώ, σε χαιρετώ ! Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με αρέσει..λέγω.. που συνεννοούμεθα..τα δυο..

      μια ευχή και ένα μεγάλο φιλί Χριστινάκι!

      Διαγραφή