όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

μια ευχή ταξιδεύει..


είναι φορές που.. οι συγγένειες εξ αγχιστείας ..
είναι περισσότερο αληθινές..
ουσιαστικές..
πολύτιμες..
από το "αίμα" που μας δένει..

είμαι ευγνώμων..
νιώθω τυχερή..
που το δικό μου "αίμα"..
έφερε στην οικογένεια
ένα
αληθινό "διαμάντι"..
και μπορώ
με κάθε περηφάνια..
να αποκαλώ..
αδερφό μου..

χρόνια πολλά
ευτυχισμένα γενέθλια!

εύχομαι η ζωή σου
να είναι μόνο..
"βουτιές σε.. αγαπημένα νερά.."
άλλοτε οικία.. ζεστά..γαλαζοπράσινα..
άλλοτε άγνωστα.. μυστηριώδη
βαθύ μπλε..

το νου σου στη βασίλισσα.. και στα μελισσάκια εε..:p


να χαμογελάς
Ιω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου