όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

..οικείες διαδρομές..



καλημέρα 

με καλοκαιρινή διάθεση ..
δεν είμαι εδώ.. 
έχω "φύγει"..

μαζί με τους "επισκέπτες" μου..
..αναμνήσεις..
δικοί μου "ταξιδεμοί"..

πολύτιμοι ταξιδιώτες .. κουβαλούν τα μπαγκάζια τους ..
και ακούραστα "πηγαινοέρχονται" σε οικείες διαδρομές..
μόλις αυτές προσγειωθούν στο τώρα.. 
αυτόματα σχεδόν μαγικά εσύ απογειώνεσαι για το χθες..

έτσι και γω..είμαι στο χθες..
Ethnic..ακτή Τριστινίκα..
beach bar.. 


απ'το πρωί..με καφέ μπάνιο...
ατελείωτη μουσική..χορό...
siesta..στις αιώρες..
πολύχρωμες φρουτοσαλάτες..
το δέρμα να σε τραβάει απ'την αλμύρα..
 να μη σε νοιάζει τίποτα..
το πιο ξεχωριστό ηλιοβασίλεμα στον λόφο...



οι levitation να σε προτρέπουν..
"να γίνουμε περισσότερο άνθρωποι ...από ποτέ.".



το βράδυ..η μυρωδιά από τα σουβλάκια..
της ψησταριάς..να σου γαργαλάει τα ρουθούνια..
τα πολύχρωμα λαμπιόνια περιμετρικά του μαγαζιού..
να δίνουν τον τόνο της ψυχής σου..
πολύχρωμη..και ξένοιαστη..



οι "μαργαρίτες"..τα "μοχίτο"..
κάνουν τις κινήσεις σου πιο ελεύθερες..
χορός και συζήτηση ως το πρωί...
υπνόσακος...κάτω απ΄τα αστέρια..
ροδαυγή...
πρωινή βουτιά βαμμένη χρώματα..
καφεδάκι...
και πάλι απ΄την αρχή... 

όχι... δε μελαγχολώ..
"γεμίζω"..
"γενναίες  οι δόσεις..του χθες..
 το σήμερα όμως .. αδημονεί..
να μου μάθει..
νέες περπατησιές.."

φύγαμε..

Ιω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου