όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

"τώρα ξέρω τι έχω.."


διαβάζοντας...

"Και θυμήθηκε τις ταράτσες των σπιτιών στα νησιά
μπροστά στη θάλασσα με το σύρμα ν'αστράφτει στον
ήλιο και τα ρούχα ν'ανεμίζουν σαν πουλιά μαγκωμένα
σε μανταλάκια, μπροστά στη θάλασσα, που τη βλέπεις
απέραντη και λες..
"τώρα ξέρω τι έχω, είμαι ερωτευμένος με τον κόσμο"...
και φουσκώνει το στήθος σου, λες και 
μεταφέρθηκε μέσα εκεί...
ολόκληρη η θάλασσα...."

(απόσπασμα από "Το κουβάρι των αλλόκοτων πραγμάτων" - Μυρτώ Κοντοβά)


εύχομαι ο σημερινός ταξιδεμός..
να σε βρει.. 
να νιώθεις...
έτσι.. γεμάτος...
και ακόμα περισσότερο..

να λες.. "αγαπώ όλον τον κόσμο.."

What a wonderful World - The Innocence Mission

να νιώθεις..
καλό μεσημέρι

Ιω

2 σχόλια:

  1. Άμυ μου.. εδώ και 18 χρόνια.. κάθε του σελίδα.. με γεμίζει εικόνες..
    όσες φορές και να το διαβάσω.. πάντα ταξιδεύω.. Ουρανό πλευρά.... με Σελήνη..γωνία... :))

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή