όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Σάββατο 15 Αυγούστου 2020

Εουδάβε Σεσίλια - Μικροκαταρρεύσεις




Μικροκαταρρεύσεις



ΕΙΣΤΕ ΞΥΠΝΙΟΣ; 

Αν η απάντησή σας είναι ναι, λυπάμαι που σας το λέω αλλά δεν υπάρχει τίποτα για το οποίο να αξίζει τον κόπο να σηκωθείτε σήμερα 
από το κρεβάτι. 
Αλλά αν επιμένετε, πράγμα που είναι προς τιμήν σας, κάντε μου τη χάρη να τα κάνετε όλα όπως πρέπει, ώστε αύριο κάποιος άλλος 
να ξυπνήσει γνωρίζοντας ότι κάποιος 
έκανε ό, τι μπορούσε.




BACTERIA MUNDI

[..]

"Γι' αυτά δεν υπάρχει θεραπεία, σχολίασε, καθώς μου έδινε μια συνταγή για να με καθαρίσει από τα τόσο προσκολλημένα σε εμένα όντα. Τη φυλάω ακόμα, δεν έχω αποφασίσει μέχρι στιγμής πως θέλω να καταστραφώ, από τα βακτήρια 
 ή από κάποιον που με αγκαλιάζει τις νύχτες. 
Ίσως να είναι το ίδιο, στο κάτω κάτω όλοι είμαστε κόσμοι που επιζητούν να καταρρεύσουν".



ΕΟΥΔΑΒΕ ΣΕΣΙΛΙΑ 
(EUDAVE CECILIA)
 ΜΙΚΡΟΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙΣ
εκδ. ΟΚΤΑΝΑ, 2019

...

ίσως 
στο κάτω κάτω

επιλέγω τρόπο
 κι επιφάνεια
ή 
την ψευδαίσθηση της επιλογής


Ιω





Σημ.: Φωτ.1 από το διαδίκτυο

          Φωτ.2 από προσωπικό αρχείο



6 σχόλια:

  1. Επιλεγω τροπο η την ψευδαισθηση τις επιλογης.

    Μερικες φορες καλυτερα να μην μιλας και να απολαμβανεις.
    Καποια στιγμη μια φιλη μου ειπε,Αντρεα γραφουμε αυτο που ειμαστε.
    Καλη Παναγια ναχεις Ιω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο λεπτά κάποια πράγματα. Διαφορετικά, μα ίδια. Ανάλογα την επιλογή μας παίρνουν τα πράγματα και τις ανάλογες μορφές που τους δίνουμε.
    Καλή συνέχεια Ιώ.
    (Ωραία η δεύτερη φωτογραφία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σπάνιο να παραδέχεται κανείς ότι έχει την ψευδαίσθηση της επιλογής.
    Πόση ευφυΐα κρύβει η συντομία και η απλότητα.
    Αναρωτιέμαι........

    Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή