όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

αυτό σκοτώνει άνθρωπο



 "μαμά, ζούμε τα καλύτερα μας χρόνια
στη χειρότερη εποχή
κοίτα γύρω
η βία στα νησιά
στις πόλεις
ο φόβος μιας πανδημίας"

-λόγια της έφηβης κόρης μου, σήμερα-

......

κάθε εποχή

τον ίδιο κίνδυνο παλεύει

απλά  άλλο μέσο την παράνοια κουβαλά

πότε ένα τρένο

πότε ένα καράβι

ξεφορτώνει το μίσος για τον άνθρωπο

 νησιά κελιά

σφιχτά κρατώ τον αδελφό

τη γλώσσα μου ας μη ξέρει

 πόλεις  θάλαμοι

γλυκοφιλώ τον άρρωστο

στιγμή μη φοβηθεί


μη φοβηθείς στιγμή μικρή μου 


το μίσος που δούλοι αφεντικών

μολύνουν τον αέρα

ο φόβος

αυτό σκοτώνει άνθρωπο

κι όχι η επαφή

....

Υ.Γ. ο άνθρωπος γεννήθηκε ελεύθερος για να ζει
να αγωνίζεται για το δίκιο, να δημιουργεί
να προσφέρει, να γελά
να μοιράζεται, ν' ανασαίνει 

"να έχει όλα εκείνα που ήταν να έχει" (Νικ. Γκιγιέν)

μη φοβηθείς στιγμή - ύψωσε τη γροθιά σου
διεκδίκησε την εποχή που θέλεις να ζήσεις 
όχι μόνο τα καλύτερα
μα όλα σου τα χρόνια 

άκου
https://www.youtube.com/watch?v=DKU-qWSHGKM

"You say the hill's too steep to climb,
Chiding!
You say you'd like to see me try,
Climbing!
You pick the place and I'll choose the time
And I'll climb
The hill in my own way
just wait a while, for the right day
And as I rise above the treeline and the clouds
I look down hear the sound of the things you said today
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling
Merciless, the magistrate turns 'round, frowning
and who's the fool who wears the crown
Go down in your own way
And everyday is the right day
And as you rise above the fear lines in his brown
You look down
Hear the sound of the faces in the crowd"

( Fearless - David Jon Gilmour / Roger Waters)

Σ'αγαπώ
 είμαι δίπλα σου

η μαμά σου
...

Ιω



Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο



4 σχόλια:

  1. To υστερόγραφο σου τα λέει όλα!
    Δυστυχώς όμως χρησιμοποιούμε τους ανθρώπους κι αγαπάμε τα πράγματα κι αυτό είναι η αιτία που ο κόσμος είναι άνω κάτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μορφέα,την καλησπέρα μου.
      Καλή δύναμη στον αγώνα
      κράτα ζεστή την ανθρωπιά κ την ελπίδα!

      καληνύχτα

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα,
    Θυμάμαι ακόμη την ανάρτηση που είχες κάνει πριν χρόνια για το προσφυγικό.....
    Να είσαι πάντα καλά.
    Να είσαι έτσι άνθρωπος.

    Φχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή