όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

δέουσα λέξη






δέουσα λέξη


Περιφέρω τον επιτάφιο χρόνο μου·
σημείο στα μέσα μου αποζητώ να αναπαυθεί εν ειρήνη

 Χωμάτινο σώμα σπαρμένο ερωτήματα 
  σκιάχτρο από φως διώχνει τους άρπαγες απαντήσεων

Στην ησυχία τη δέουσα λέξη αναζητώ 
να με 'βρει σε χρόνο που ανασαίνει

μνήμη παλιά εντός μου να σπαρθεί
 να γεννηθεί ψυχωμένα σιωπή ή το βήμα.  



Ιω 


Asaf Avidan & the Mojos - Small Change Girl



Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου