"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Πέμπτη, 30 Απριλίου 2015

Φωτιά..




χθες..ο Ουρανός..βάφηκε τα χρώματα της φωτιάς..
μήπως και την ξεγελάσει..
το βλέμμα μου έγινε πλουσιότερο ένα χρώμα..
η ψυχή μου..φτωχότερη..ένα δάσος..

Ιω

Σάμος  - Απρίλιος 2015




4 σχόλια:

  1. πόσο υπέροχη ώρα και χρώμα .... καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα Νικόλα!
      η Φύση ..ζωγραφίζει..
      και εμείς..χαμογελούμε..

      να έχεις μια καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Ξέρω πολύ καλά πως είναι να γινόμαστε φτωχότεροι κατά ένα δάσος... :((
    Φιλιά πολλά Ιώ μου και να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά φιλιά κοριτσάκι μου
      δυστυχώς.. ανά την Ελλάδα..και πολλοί ακόμη..:((

      καλό μήνα
      και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή