"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Παρασκευή, 23 Μαΐου 2014

Δείξε μου τη νύχτα..


Δείξε μου τη νύχτα με τα μάτια σου..


Ο Βασίλης Μεταλληνός βάζει την εικόνα..
(ένα καταπληκτικό timelapse video)
Ο Γιάννης Μηλιάδης βάζει τη μουσική..
(μια μαγευτική σύνθεση)
και μας ταξιδεύουν στην "παρέα των αστεριών"


εγώ βάζω την πιο αστροκέντητη καληνύχτα μου..

καλό "ταξιδεμό" τούτη τη  νύχτα..



"ας χτίσουμε μια σκάλα να φτάσουμε στ'αστέρια.."

Καληνύχτα

η "Ψυχαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου