"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Πέμπτη, 22 Μαΐου 2014

Γλυκιά Καληνύχτα



μια γλυκιά καληνύχτα..

- καληνύχτα μαμά, Σ'αγαπώ πολύ..
- καληνύχτα μικρή μου, εγώ πιο πολύ..
- εγώ σ'αγαπώ απ'τον υπόμονο (εννοεί τον υπόνομο- κάτω απ΄τη γη).. 
ως τον πλανήτη Νάνο..
- εγώ απ΄τον υπόμονο  στον πλανήτη Νάνο και ξανά πάλι πίσω αμέτρητες φορές..
-εγώ χίλιες φορές πιο αμέτρητες..

θα μπορούσαμε .. να το ξημερώσουμε..έτσι.. μετρώντας..
και μετρώντας.. 
να κλείσουν νυσταγμένα τα βλέφαρά μας..

δοκίμασέ το καμιά φορά αντί για προβατάκια..
να μετρήσεις σταγόνες.. αγάπης..




 καληνύχτα
η "Ψυχαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου