όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

γουλιά, συζήτηση και αναρχία

 



γουλιά, συζήτηση και αναρχία


πίνω γουλιές καύλα το τσίπουρο με γλυκάνισο 

η Δώρα επιμένει χωρίς

καλά ντε εσύ χωρίς, το δήλωσες

εγώ με, να μου θυμίζει η μυρωδιά τον παππού 

λατρεμένα μπλε μάτια όλο μέλι και καρπούς

σε νιώθω κοντά μου κάθε που μυρίζω τ' αγίασμα

ανάσα βαθιά κι ο Ρένος ολόγυρα

αναρχία - άρνηση

διαρκής ελευθερία συνείδησης 

κι άλλη γουλιά 

σπινθήρας

εβίβες

προσωπική συνείδηση

"απόψεις απορριπτέες κατ' αρχήν

εξεταστέες πάλι από την αρχή"

αρχή

λέξη αντίδωρο

κάθε στιγμή ξαναρχίζει το αντίκρισμα του κόσμου

γουλιά

του κόσμου μου

στην υγειά τους

στην υγειά των αναρχικών 

στην ουσία τους

της μόνης επαναστατικής ροπής που ποτέ 

δεν αυτοπροδόθηκε

καθαρή

ασυμβίβαστη στους αιώνες

μεζές

σαρδέλες με πικάντικη σάλτσα

σκουμπρί καπνιστό με πιπέρι

ντομάτα τριαντάφυλλο

ελιές τσακιστές

μμμμ

τι έλξη που ασκεί πάντα το γνήσιο!

στάση και τάση προσωπικής συνείδησης

-αισθάνεσαι καλά?

-αδέσμευτη

καλά ευχαριστώ, εσείς?

"ο γνήσιος αναρχικός δεν προπαγανδίζει"

τα σέβη μου!

συνυπογράφω

πειθώ 

-γουλιά-

"πειθώ λέω ίσον εξυπαρχής μορφή βίας"

-γειά σου Ρένο με τα ωραία σου!-

πειστικός

αληθινός

σωστός

"Γίνε όποιος είσαι.."

ακούω τα λόγια σου στο αυτί

-γέμισε το ποτήρι

αγίασμα-εβιβες

αναρχία

"εμπιστεύεται την αυτόματη δύναμη της ελευθερίας μέσα στον καθένα"

σε εποχές που δεν μπορείς να εμπιστευτείς τίποτε

"μόνος σου θα βρεις μέσα σου τον εαυτό σου

την αλήθεια σου"

αυτό που λένε

"αναχωρητική προσωπική αυτοπραγμάτωση!!"

μεγαλείο!

παππού μου λείπεις

"ο αναρχικός βρίσκεται φυσικά στην καρδιά των πιο πρωταρχικών ορμέμφυτων

της φιλοσοφίας

της θρησκείας

του Λόγου

του Μύθου"

ήσουν αναρχικός χωρίς να το γνωρίζεις

πρωταρχικά "αθώος"

παρόν

"και.. τι να κάνω?"

το ερώτημα είναι πολιτικό

"η αναρχία δεν είναι πολιτική!

συγγενεύει στο πιο πηγαίο 

απωθεί 

απωθείται 

από τα ψευτοπολιτισμικά κατεξουσιαστικά μολέμματα

Τίποτα! Τίποτα εγώ για σένα !

κανείς ποτέ τίποτα για άλλον!

Συ θα βρεις για σένα!

Συ πάντα να ψάχνεις να βρίσκεις!"

δώσε βάση..

"Αν εγώ σου λύσω το πρόβλημα θα είσαι δούλος.

Κι αν σου υποδείξω καν θα είσαι δούλος.

Εγώ δούλους δεν κάνω.

Εγώ διεκδικώ ελευθερία για μένα και δεν κάνω δούλους άλλους.

Το μπορείς;

Κάν' το κι εσύ!"

- γέμισε πάλι

νιώθω ζεστή και γεμάτη

νιώθω εγώ

Ρένο σε ευχαριστώ για το κέρασμα!

Παππού φχαριστώ για τις θύμησες

-Δώρα γέμισε

έχουμε να ψάξουμε 

να απορρίψουμε 

έχουμε να εξετάσουμε τον κόσμο

από την αρχή

ελεύθερα

άναρχα


-εβίβες-


εμπνευσμένη από

http://anarchyarchives.blogspot.com/2014/05/blog-post.html

τα σέβη μου!



https://www.youtube.com/watch?v=e-4UKdJK3ZE&list=PLXxNS6JjPg3SR8UoxAGRqGI5kX-

iwBJ5D&index=527

άλα της

https://www.youtube.com/watch?v=xLez6UUypAU&list=PLXxNS6JjPg3SR8UoxAGRqGI5kX-iwBJ5D&index=591


Ιω


Σημ.: Φωτ. από το διαδίκτυο


9 σχόλια:

  1. Την καλησπερα μου Ιω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λες και το τσίπουρο έκανε έκρηξη, έγινε λέξη, σκέψη και αγκάλιασε παρελθόν, παρόν και μέλλον:
    https://www.youtube.com/watch?v=6rZla69dTrk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκρηκτική απόλαυση!!
      Όπως κάθε που τον ακούω να μιλά και να γελά
      Ζουμί αφιονι ουσία

      Σε ευχαριστώ
      Καλησπέρα

      Διαγραφή
  3. εξαιρετική για άλλη μια φορά, αν κι έχω να πιώ δυο χρόνια σχεδόν, νιώθω μέσα μου εκρήξεις φωτιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περασα να σου πω ναχεις Καλη Ανασταση,εσυ η οικογενεια σου και τα ατομα που αγαπας .

    και ενα προσωπικο,μας εχει λειψη η γραφη σου .

    Νασαι παντα καλα Ιω.
    Ανδρεας Μωλος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ανδρέα
      Και για σένα ο,τι καλύτερο!

      Καλή δύναμη

      Διαγραφή