όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020

Τσαρλς Μπουκόφσκι - Έχεις φιλήσει ποτέ πάνθηρα;


 Έχεις φιλήσει ποτέ πάνθηρα;


Αυτή η γυναίκα φαντάζεται πως είναι πάνθηρας,
κι όταν κάποτε κάνουμε έρωτα,
ουρλιάζει, αγριεύει,
με κοιτάζει μέσα από τα μαλλιά,
που χύνονται στο πρόσωπο της
και μου δείχνει τα νύχια της.
Εγώ, πάντως, τη φιλάω και συνεχίζουμε.

Έχεις φιλήσει ποτέ πάνθηρα;
Έχεις δει θηλυκό πάνθηρα ν’ απολαμβάνει
την ερωτική πράξη;
Δεν έχεις καταλάβει τον έρωτα, φίλε…

Εσύ με τους σκίουρους σου, τα σκιουράκια,
τους ελέφαντες, τα πρόβατα,
πρέπει να πλαγιάσεις με πάνθηρα.
Δε θα ξαναγυρέψεις
σκίουρους, σκιουράκια, ελέφαντες, πρόβατα,
αλεπούδες, λύκαινες.

Τίποτα, παρά μόνο πάνθηρα.

Τον θηλυκό πάνθηρα να περπατά στο δωμάτιο.
Τον θηλυκό πάνθηρα να περπατά στην ψυχή σου,
όλα τ’ άλλα ερωτικά τραγούδια είναι ψέμματα.

Όταν η μαύρη, μαλακή γούνα, χυμάει πάνω σου
κι ουρανός πέφτει και σε πλακώνει,
ο θηλυκός πάνθηρας είναι ένα όνειρο πραγματοποιημένο
και δεν υπάρχει γυρισμός
και άλλη αναζήτηση.

Η γούνα καταπάνω σου,
το άπλωμα της
κι εσύ κλεισμένος πια σ’ ενός πάνθηρα τα μάτια.

Τσαρλς Μπουκόφσκι 
 Υπεραστικό μεθύσι, Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας 
Εκδόσεις: Απόπειρα




απάντηση στην ερώτηση
πριν οι γρατσουνιές ματώσουν τρεις
απόπειρα απάντησης
άρνηση κατάφασης
είτε έτσι
είτε αλλιώς
αίμα μυρίζει

Ιω



Σημ.:Φωτ. από το διαδίκτυο


3 σχόλια:

  1. Μονο αιμα,πετοντας πεφτοντας απο γκρεμο σε γκρεμο ματωνοντας απο τα χτυπηματα να ξαναπεταξεις μαζι.
    Ποτε πανθηρας ποτε αετός.

    Την καλη μερα μου Ιω.
    Νασαι παντα Καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή