όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Ποίημα 28 - E. E. Cummings




"Βούτηξε για όνειρα

αλλιώς ένα σύνθημα μπορεί να

σε ανατρέψει

(τα δέντρα είναι οι ρίζες τους

και ο άνεμος είναι άνεμος)



εμπιστέψου την καρδιά σου

αν οι θάλασσες πάρουν φωτιά



(και ζήσε με την αγάπη

 έστω κι αν τ’ αστέρια

περπατούν προς τα πίσω)



να τιμάς το παρελθόν



αλλά να καλωσορίζεις το

μέλλον

(και χόρεψε τον θάνατό σου

ως το πρωί σ’ αυτό το γάμο)



μη δίνεις σημασία σ’ έναν

κόσμο

γεμάτο τιποτένιους ή ήρωες

(γιατί στο θάνατο αρέσουν τα

κοριτσάκια

και το αύριο και η γη)"



Ποίημα 28 , E. E. Cummings , 33x 3x 33, 

μετάφραση Χ. Βλαβιανός, εκδ.Νεφέλη

(Έντουαρντ Έστλιν Κάμινγκς 1894 — 1962, ποιητής, ζωγράφος, δοκιμιογράφος, 
συγγραφέας και θεατρικός συγγραφέας).

.......


θα διεκδικώ μια θέση στ' όνειρο
η στον γκρεμό

δικά μου και τα δυο..


θα γυρίζω..γύρω γύρω..συνεχώς

δεν μπορεί

κάποια στιγμή..θα μου ξεφύγω
σ' όνειρο
ή σε γκρεμό..

Ιω





Σημ.: Φωτ. από Τα Παιδικά Χρόνια του Ιβάν (Ivan's Childhood / Ivanovo Destvo) του Αντρέι Ταρκόφσκι (1962)


2 σχόλια: