όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Τρίτη 22 Μαΐου 2018

εκδίκηση - Τάσος Λειβαδίτης




Εκδίκηση 

Φτύστε με
χτυπήστε με
ποδοπατήστε με
εγώ
κάθε βράδι
σας εκδικούμαι
καθώς
γυρίζοντας αργά
σπίτι μου
πιωμένος
ταπεινωμένος
πλαγιάζω αγκαλιά
μ’ ένα αηδόνι.


Τάσος Λειβαδίτης
 Ποίηση, πρώτος τόμος, 1950 – 1966
εκδ. Μετρονόμος, έτος  έκδ. 2015









Εκδίκηση | ποίηση: Τάσος Λειβαδίτης 
Μουσική  - ερμηνεία :Θάνος Ανεστόπουλος 
στην "Απανεμιά" (30-4-2013)


Εκδίκηση | ποίηση: Τάσος Λειβαδίτης 
Μουσική  - ερμηνεία :Δημήτρης Μπάκουλης
Rythmos Live Stage - τελευταίο βράδυ του Χειμώνα 2014 



να ακούς τους ποιητές..
η μόνη "εκδίκηση"..


Ιω


Σημ.: Φωτογραφίες από το διαδίκτυο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου