όλη η ζωή μικροί ταξιδεμοί
κάθε βήμα.. κάθε βλέμμα
το βιβλίο που θα διαβάσεις
η μουσική που θα ακούσεις·

και η μνήμη
μνήμη μου.. ο μεγαλύτερος..
Ιω

"Και πώς ξέρετε αν, καθώς ταξιδεύω έτσι, δεν έχω πάρει από πίσω, στα σκοτεινά, τον ίδιο μου τον εαυτό;"
(Φερνάντο Πεσσόα -
« Το Βιβλίο της Ανησυχίας»)

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

το πρώτο ψέμα..



"θα με αφήνεις να ανθίζω στις μικρές ζωές τους.."

είπε η αλήθεια στο ψέμα..

"κι εγώ θα σου χαρίσω..μια μέρα..

δική σου..κατά δική σου..

που θα είσαι πάντα ευπρόσδεκτο και χαμογελαστό"..

"Ναι!" είπε το ψέμα.. "με μεγάλη μου χαρά!..

μια μέρα αρκεί!"..

που να'ξερε η αλήθεια η φτωχή..

το πρώτο ψέμα είχε ήδη ειπωθεί..

τη μέρα τη σημερινή..

καλημέρες

καλό μήνα!

Ιω

April - Deep Purple



8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Λενιώ!
      επίσης, με υγεία και χαμόγελο!
      καλή συνέχεια:)

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα καρντασάκι με όσο περισσότερες αλήθειες μπορούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ίσως η αλήθεια να ξεκινάει στα ψέματα ;)
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως να'ναι..κι έτσι..:))
      καλό μήνα Ωραιοζήλη!!
      καλό Σαββατοκύριακο

      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αλήθεια.........το (α) το στερητικό και η λήθη, δηλαδή αυτό που δεν ξεχνιέται .
    Η αλήθεια θα μπορούσε να είναι το ψέμα που δεν ξεχάσαμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σίγουρα..
      τα ψέματα που δεν ξεχνάμε..
      είναι από τις μεγαλύτερες αλήθειες μας..
      ας μην είναι όμως ..μόνον αυτές..

      καλημέρα
      καλή εβδομάδα

      Διαγραφή