"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015

καλή σαρακοστή!





βρήκα τις σκέψεις σου..
να καθρεφτίζονται στην ψυχή μου..
τις έδεσα στην ουρά ενός χαρταετού..
μαζί με το μεγαλύτερο χαμόγελό μου..

τα ταξίδεψα στους ουρανούς..
έβγαλα και εγώ.."φτερά"..

καλή σαρακοστή!

Ιω

10 σχόλια:

  1. Πάντα ψηλά να αρμενίζεις
    Καλή Σαρακοστή

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έστω και με το βλέμμα..
      ψηλά!

      καλή σαρακοστή, με υγεία
      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Καλή Σαρακοστήηηηηηη!!!! Χρόνια μας πολλά και καλή μας φώτιση! Καλή δύναμη Ιώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με δύναμη, φώτιση, ανάταση..

      φιλιά και αγκαλιές γκαρντάσι!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. επίσης Νικόλα
      καλή δύναμη και φώτιση!

      καλησπέρα

      Διαγραφή
  4. Και με λίγα λόγια, πάλι περιεκτική και περιγραφική είσαι Ιώ μου! Τα φιλιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου,
      καλή σαρακοστή
      είτε..με..τα λίγα..είτε με τα πολλά...
      εμείς.. θα μιλάμε με την καρδιά..

      καληνύχτα και φιλί!:))

      Διαγραφή