"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Κυριακή, 28 Ιουνίου 2015

η δική μου σφαίρα..


η δική μου σφαίρα 
στη θαλάμη
του δικού μου όπλου...

σκοτώνω τον φόβο

στέλνω το δικό μου μήνυμα

ΟΧΙ

δεν φοβάμαι
δεν σιωπώ
δεν υποδουλώνομαι

ένας λαός
μια ιστορία
μια λέξη

ΟΧΙ


να μάχεσαι..
να ελπίζεις..
να κρατάς το κεφάλι ψηλά!



ξαναθυμάμαι..εδώ..


τα λόγια πετούν..
τα γραπτά μένουν..

οι πράξεις όμως 
ΓΡΑΦΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ!


Ιω

2 σχόλια:

  1. σιγα μην κλαψω!!!!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=bS-l3DTIGAI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως και πως περιμένω να δω ποια (μοιραία) πράξη θα γράψει ιστορία... Φιλάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή