"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

πλανεύτρα μέρα..


καλημέρα
καλή εβδομάδα

σου εύχομαι
όλες τις ηλιαχτίδες..συντροφιά
τη ζέστη ..την αλμύρα...
 βλέμματα που χαμογελούν
και φωτογραφίζουν στιγμές..
τα χάδια της πλανεύτρας ημέρας
πάνω σου..
πολλά... και .."ιδιότροπα"..σαν την άμμο
να σου τραγουδά..
"θα κρατήσω για πάντα"..
και συ που αποζητάς μόνον αλήθειες..
να της κλείνεις συμπονετικά το μάτι..
γιατί γνωρίζεις..
τα βήματα του ήλιου..
γνωρίζεις τα χρώματα του δειλινού..
και δε σε πειράζει..
δική σου η επιλογή..
δική σου και η αλήθεια.. 
ανάμεσα στο "για πάντα"..και στο "σήμερα"

το δωμάτιο γεμίζει μουσική..
επιβεβαιώνει.. τη μυστική συμφωνία..

"Μα ότι είναι αληθινό 
ποτέ του δεν νικιέται
στο σύμπαν ξενιτεύεται 
ποτέ να μην ξεχνιέται"


Ηλιαχτίδα - στίχοι Γιώργος Γκώνιας, μουσική-ερμηνεία Βαγγέλης Καζαντζής


να κλείνεις..ματιές..
να χαμογελάς..
να γεμίζεις χρώμα.. αλήθειες..μουσικές..

καλημέρα

η "Ψυχαγωγός"


8 σχόλια:

  1. Ναι έχει πολύ καλό καιρό και εδώ! Ημέρα για καφεδάκι αχ! Θα μου πεις και ποια μέρα δεν είναι για καφέ;; Με κρύο και με ζέστη ο καφές είναι καφές! Καλή μας εβδομάδα Ιώ μου! Power!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καφές.. ο απαραίτητος.. ο αναντικατάστατος.. ο λατρεμένος..
      με ήλιο ή με βροχή..
      έτσι σε θέλω.. power.."φυσικό αναβολικό"...
      καλή μας εβδομάδα κοπελιά μου - να χαμογελάς

      Διαγραφή
  2. Χαρηκα που σε γνωρισα Ιω!
    Αλλωστε μας συνδεει μια κοινη αγαπη ! Το νησι καταγωγης μου !
    Να συνεχισεις να γραφεις ! Προαγεις με τα ομορφα κειμενα σου την χαρα , την ελπιδα και την αισιοδοξια ! Μεγαλο εργο ! Να εισαι καλα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τίποτε δε γίνεται τυχαία... μια μεγάλη κοινή αγάπη.. μας έφερε κοντά!!
      σ'ευχαριστώ.. για τα καλά σου λόγια.. για τη στήριξη...
      και εσύ να συνεχίσεις.. να μας ενημερώνεις.. να μας φροντίζεις.. να μας νοιάζεσαι!!

      η χαρά είναι και δική μου!!
      καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  3. Ήρθα να πάρω χρώμα, δύναμη, εικόνα, με τα λόγια σου και οι ταξιδεμοί μου να μην έχουν τελειωμό! Φιλί γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρίνα μου, εγώ το κέρασμα στο μοναδικό χιούμορ σου το πήρα νωρίτερα και η μέρα μου πάει...καρφί... μετρώντας τις αποχρώσεις ενός χαμόγελου:pp

      πολλά γλυκά φιλιά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Μόνο αληθειες!
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα Αριάδνη μου,
    καλώς όρισες.. παρέα..
    βάλε εσύ τον μίτο ..και θα την βρούμε.. την άκρη .. στο κουβάρι του κόσμου..με οδηγό την αλήθεια!

    πολλά φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή