"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014

καλοκαίρι


καλοκαίρι

-Μαμά, θέλω να μου βάλεις "αναπνευστήρα"..
-Εδώ..; μέσα στο σπίτι μικρό μου..;
-E που έξω..; Έλα βάλε μουυυ..
-'Οταν πάμε στη θάλασσα.. καλύτερα..
-Όχι θέλω τώρα.. εκεί δε θα έχουμε κουτάλι..
-Τι.. κουτάλι .. τι εννοείς..;
-Κουτάλι.. μαμά και κρύο νερό..
όπως.. το τρώγατε και εσείς μικροί..
(ανοίγει το ντουλάπι και μου δείχνει τη βανίλια-υποβρύχιο..)
-Ααααα το "υποβρύχιο" εννοείς..:ppp
-Ναι..αυτό που μπαίνει κάτω απ'το νερό..το δροσερό.
-Έλα, μάτια μου και φέρε 2 ποτήρια.. 
θέλω και εγώ.."αναπνευστήρα"..:))


Καλημέρα 

"μες τη βόλτα αυτού του κόσμου που μας ξέρει"


(Καλοκαίρι - στίχοι μουσική Διονύσης Σαββόπουλος)


"καλοκαίρι
τόσο ώριμο που πέφτοντας προσφέρει
μια πλημμύρα των καρπών, στάρι και μέλι
στον σπασμό του το απόλυτο το αστέρι."


καλημέρα
γλυκιά και δροσερή
σαν βανίλια υποβρύχιο..

να χαμογελάς
Ιω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου