"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Τρίτη, 24 Ιουνίου 2014

ένα σύννεφο.. από πρέπει


σήμερα άνοιξα τα μάτια ..

με ένα σύννεφο από "πρέπει".. πάνω απ'το κεφάλι μου..

το άτιμο με ακολουθούσε παντού..

υπενθυμίζοντας.. αυτά

που "πρέπει".. να γίνουν..

αυτά.. που δεν αναβάλλονται άλλο..

όσο και να κρυβόμουν.. και να το ξεγελούσα..

αυτό εκεί..

να ψιθυρίζει να κάνω "πέτρα" την καρδιά...

να τελειώσω με τα "πρέπει"..

για να ξεκινήσω.. πάλι από αύριο..

με τα θέλω μου..

παίρνω παρέα μου..

100 αναπνοές..

τις κάνω μία δυνατή..

να φυσήξουν μακριά το

το σύννεφο..

να φανεί στον ορίζοντα..

το μετά...




Εκατό μικρές ανάσες, στίχοι Γεράσιμος Ευαγγελάτος, μουσική Κώστας Τσίρκας
ερμηνεία Νατάσσα Μποφίλιου


να παραβλέπεις...
να χαμογελάς..

καλημέρα...

η "Ψυχαγωγός"

2 σχόλια:

  1. Αχ αυτά τα πρέπει ποτέ μου δεν τα χώνεψα....!
    Καλό σου απόγευμα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)) εγώ να δεις φίλη μου,
    τώρα κάθισα στον καναπέ μου απ'το πρωί...

    αλλά δε βαριέσαι.. όλα στο παιχνίδι είναι..
    μέτρον άριστον..

    καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή