"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Κυριακή, 29 Ιουνίου 2014

"άλλος με τη βάρκα μας"..


είχα καθίσει στον καναπέ μετά από μια μακρά... γεμάτη ημέρα..
που το μεγαλύτερο κομμάτι της.. έπλεεα μεσοπέλαγα..

αυτό είχε ως επακόλουθο.. σε κατάσταση ηρεμίας..
να συνεχίσω να νιώθω.. ότι βρίσκομαι ακόμα στο νερό..
και κουνιέμαι..και εγώ μαζί με τον καναπέ μου..

μπαίνοντας λοιπόν να γράψω μια καληνύχτα στους "ταξιδεμούς"..
το μάτι μου πέφτει στην ανάρτηση της Χριστίνας-Ανδρομέδας
στο ιστολόγιό της ..
μια πανέμορφη βάρκα.. με προσκαλούσε να μπω...
έτσι και μπήκα..
έτσι και έμαθα για την ιδέα-πρόταση-προτροπή της Πέτρας..

http://pistos-petra.blogspot.gr/2014/06/blog-post_6718.html

άλλο που δεν ήθελα..

εδώ..κουνιόμουν ακόμη..
το θεώρησα σημάδι..


σημάδι..για μια  βαρκάδα.. ακόμα..


με βαρκούλες μικρές..





μικρότερες...



μεγάλες..






μεγαλύτερες.. :p



πολύχρωμες.. αγαπημένες..







ταξιδιάρικες ..σε δράση







παρεούλα...σαν να συζητούν..


σε παράταξη...


ή μόνες .. περιμένοντας..
















έξω από τα νερά τους.. κυριολεκτικά..












ή έξω απ΄τα νερά τους.. μεταφορικά..




φωτογραφημένες έτσι..σαν να πλέουν σε λιβάδι..

όπως και να'χει.. όπως και να'ναι..

η βάρκα είναι σαν την καρδιά μας...
κουβαλάει.. αγαπημένα άτομα.. σε μέρη μαγικά...
δεν έχει σημασία το μέγεθος.. η αξία.. τα στολίδια..η ομορφιά..

αλλά να'ναι γερό σκαρί.. να χωρά.. να γεμίζει...να αντέχει... να σε κουβαλά..
χωρίς να σε προδίδει...


καλούς ταξιδεμούς..

Ιω

6 σχόλια:

  1. Καταπληκτικες οι εικονες!!! Στις τελευταιες πραγματικα μοιαζουν σαν να πλεουν σε λιβαδι!! Πολυ ενδιαφερον η περιγραφη του προφιλ σου!! Καλως σε βρηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ελεάνα μου, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :))
      χάρηκα για τη γνωριμία, θα τα λέμε σίγουρα..:))

      εύχομαι στο σημερινό ματς.. να μην τη βγάλεις πάλι στην κουζίνα..:pp
      και εγώ έτσι την πάτησα και αντί για μπυρίτσα στην πλατεία παρέα με όλο το νησί είμαι σπίτι..καραντίνα :pp

      φιλιά

      Διαγραφή
  2. :)) έλα Χριστινάκι μου... εδώ πετάει η astra.. :pp .. ταιριάζει και με τον γαλαξία σου ..

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αποζημιώθηκα σήμερα! Η βόλτα ήταν υπέροχη, ειδικά η βάρκα με τα σύννεφα κι εκείνες που "πλέουν" στο λιβάδι!! Σε ευχαριστώ πολύ Ιώ μου για αυτή τη βόλτα! Να είσαι καλά και πολλά γλυκά φιλιά! Καλό μήνα :))

    Υ.Γ Δεν ξέρω αν θα σου έρθει μια φορά ή καθόλου ένα σχόλιο που σου έγραψα στην πρώτη σου ανάρτηση, με την τέλεια γατούλα σου, γιατί κόπηκε το ίντερνετ και έκανε παλαβά πράγματα (ως συνήθως!) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου χάρη σε σένα έγιναν αυτές οι αναρτήσεις όλων των παιδιών..
      (που ήταν εξίσου μαγικές - η κάθε μία με τη χάρη της)..
      άρα εμείς σε ευχαριστούμε για την ιδέα..
      οι φωτογραφίες που μοιάζουν να πλέουν σε λιβάδι.. είναι του αντρούλη μου.. για να μην του κλέβω τα εύσημα.. έχει "καταπληκτικό" μάτι .. στις φωτογραφίες..

      ήταν υπέροχη η βόλτα στις θάλασσες του κόσμου..

      καλό μήνα και καλή συνέχεια:))

      Διαγραφή