"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2014

χέρι χέρι..


θυμάστε μικρά..
κυρίως εμείς τα κορίτσια..
που περπατούσαμε με τις φίλες μας.. χέρι χέρι..
στις εκδρομές.. στους περιπάτους..

συντροφεύαμε η μία την άλλη και μαζί την παιδικότητά μας..

χρόνια μετά..
κάθε πρωί που σηκώνομαι ..
οι δικές μου φίλες είναι εκεί..

οι λέξεις & οι νότες

από τη μια..να με κρατούν γλυκά..οι λέξεις..
από την άλλη .. τρυφερά.. οι νότες..

να με συντροφεύουν.. να με καθοδηγούν..
και μαζί.. χέρι χέρι..να μου δείχνουν..
τις ομορφιές της ζωής..

μέσα από αυτές..
έχω την ευτυχία.. να μπορώ
να μοιράζομαι στιγμές..
και με τους πραγματικούς μου φίλους
που λόγω απόστασης..
μου λείπουν..
μα
οι λέξεις & οι νότες..
μας φέρνουν πάντα κοντά..

Ένας ταξιδεμός.. η ζωή.. 
για να βρεις..
τον εαυτό σου..
ας έχεις..την καλύτερη παρέα..

Ταξίδι για να σε βρω- Λεωνίδας Μπαλάφας

να δροσίζεσαι..
καλημέρα


η "Ψυχαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου