"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014

Μη με απογοητεύεις..


Μη με απογοητεύεις καρδιά μου..

πρέπει να είσαι εκεί να χτυπάς πονετικά..

σε πείσμα των "αναίσθητων καιρών"..

Θεέ μου, δωσ μου τη δύναμη 

να αντέχω, να ανέχομαι,

να συγχωρώ..

να μην απογοητεύομαι..

να συνεχίσω να αγαπώ..

όταν ο θυμός μου θολώνει τη ματιά..

όταν δέχομαι επίθεση..

δωσ μου τη δύναμη να σιωπώ...

τις στιγμές εκείνες που όλο μου το είναι..

γίνεται λόγια "αιχμηρά" ρίχνοντας λάδι στη φωτιά..

δως μου σταγόνες αγίασμα ιερό..

να σταματώ.. να σκέφτομαι..

να γαληνεύω..

Με με απογοητεύεις καρδιά μου..

με σκοτεινές σκέψεις..ματαιότητας..

όλα γίνονται και θα ξαναγίνουν...

Μη  βαρυγκομάς.. να λες τα ίδια ξανά και ξανά..

Δες τον ήλιο... κάθε μέρα.. βγαίνει στον ουρανό..

γνωρίζοντας πως κάθε απόγευμα θα δύσει..

και όμως

μέχρι την τελευταία ακτίνα φωτός.. είναι εκεί..

λαμπερός.. πεισματάρης.. γεμάτος υποσχέσεις..

κάθε μέρα.. 


Don't let me down - John Lennon


να παλεύεις..
να ελπίζεις..
να εύχεσαι..


καληνύχτα

η "Ψυχαγωγός"





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου