"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2014

μεσοπέλαγα αρμενίζω..




 σκόρπιες οι σκέψεις.. μεσοπέλαγα..

το απέραντο γαλάζιο και εσύ..
να μην ξεχωρίζεις που αρχίζει ο Ουρανός.. που τελειώνει η Θάλασσα..
το αεράκι να σου ψιθυρίζει γλυκόλογα..
η αλμύρα να ενώνεται με τη δροσιά του καρπουζιού..
να κοιτάς αγαπημένα πρόσωπα.. να πλατσουρίζουν..
τι άλλο να θελήσεις..

οι σκέψεις  αρμενίζουν...

"Όσο αναπνέω ... χαμογελώ... παραφράζοντας το ρητό...
και είναι κάτι που συμβαίνει αβίαστα... όπως η αναπνοή...
πως θα μπορούσα άλλωστε να μην το κάνω... όταν μου έχει δοθεί..
απλόχερα ότι έχω ζητήσει... ποθήσει.. προσευχηθεί... ευχηθεί...
Θα ήταν Υβρις...
νιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη και σεβασμό .... στην ΕΝΤΕΛΕΙΑ και στο ΦΩΣ...
και όλα αυτά γεννούν με τη σειρά τους άλλα συναισθήματα 
αυτά του ηθικού χρέους και της ανάγκης να προσφέρω γύρω μου ό,τι έλαβα...

Αγαπώ τα μικρά ,τα ταπεινά, τα απλά, τα λίγα, δε νιώθω να μου ανήκει τίποτε.. 
πέρα από αυτό που κουβαλάω μέσα μου... τον εαυτό μου...
ως μέρος όμως του Σύμπαντος ... είμαι πλούσια... γιατί έχω το άπειρο...
νιώθω τη δύναμη... ως ηρεμία ... ως ισορροπία...
γύρω μου βλέπω την ομορφιά...ακόμα και μέσα στην “ασχήμια”..των καιρών
ο ήλιος, η θάλασσα, ο ουρανός, τα νησιά, οι ήχοι, τα χρώματα...όλα τα πλάσματα αυτής της Φύσης ,
 της Μάνας Γης .. συνεχίζουν να υπάρχουν ..δεν υπολογίζουν υλική και ηθική κρίση..
και είμαι και εγώ μέρος τους... ένα κομμάτι τους ...
αυτό από μόνο του δεν είναι Θαύμα..?
Έναν δρόμο επέλεξα μόνο να βαδίζω... αυτόν ξέρω... 
και σε αυτόν θα συνεχίσω την πορεία μου προς το άπειρο... 
με όποια δυσκολία... "

"Σεντόνια δίχτυα " ,στίχοι Θοδωρής Μπεμπέκης, μουσική Γιώργος Καζαντζής
ερμηνεία Δημήτρης Ζερβουδάκης

"και απλώνει η νύχτα σεντόνια δίχτυα.."

καλό βράδυ

να εύχεσαι..
η "Ψυχαγωγός"


Υ.Γ. Ευχαριστώ τον φίλο μου Γιάννη Π. για την "ταξιδεμένη" φωτογραφία.



4 σχόλια:

  1. Ήρθα να σου γράψω εδώ ότι, φυσικά και περιμένω με μεγάλη μου χαρά την ανάρτηση σου περί βάρκας! Μόνο όταν την αναρτήσεις, άφησε μου ένα σχόλιο για να σε προτείνω κι εγώ στους φίλους μας! Δεν βρήκα λίστα να γραφτώ κι εγώ ως μέλος. Θα χαρώ να τα λέμε. Καλό ξημέρωμα και καλό Σουκου :)) Petra :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου καλώς όρισες,
      η χαρά είναι και δική μου, μόλις "δέσω" τις βαρκούλες μου θα σε ενημερώσω:))
      εδώ δεν έχουμε.. μέλη.. ρολόγια.. και έγνοιες...
      μόνο σκέψεις ..εικόνες ...μουσικές και ταξιδεμούς...
      Βεβαίως και θα τα λέμε.. χάρηκα που σε ανακάλυψα μέσω της Χριστίνας- Ανδρομέδα..

      πολλά φιλιά καλό σαβ/κύριακο

      υ.γ. το όνομα του ιστολογίου σου .. όλα τα λεφτά..

      Διαγραφή
  2. Αν ένας άνθρωπος μπορεί και χορταίνει με το γαλάζιο, πώς να μην έρθουν να τον βρουν οι ευλογίες; Αλίμονο σε αυτούς που ξεχνάνε να κοιτάνε τον ουρανό και να δροσίζονται με ένα καρπουζάκι.

    Περιμένουμε τις βαρκούλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς το Χριστινάκι,
      αγάπη.. μόνο αγάπη αρκεί..

      όλα τα άλλα έρχονται..

      μόλις σιγυρίσω..ξύσω.. βάψω.. δέσω τις βάρκες μου.. θα τις εμφανίσω .. :pp

      ααα ξέχασα να σου πω.. το κείμενό σου στην ανάρτηση σου για τις βάρκες.. ήταν πανέμορφο..
      εύγε Σαλονικιά μου..:))

      καλό σαβ/κύριακο

      Διαγραφή