"όλη η ζωή .. μικροί ταξιδεμοί.. κάθε σου βήμα ..κάθε σου βλέμμα..

το βιβλίο που θα διαβάσεις.. η μουσική που θα ακούσεις..

οι σκέψεις και τα όνειρα που θα κάνεις..

οι επιλογές και οι αποφάσεις σου..

ακόμα και οι μικρές ή οι μεγάλες σου αναπνοές ..ταξίδι είναι..

ταξιδεύουν το οξυγόνο.. σε κάθε σου κύτταρο..

και η μνήμη.. μνήμη μου.. ένα ταξίδι στο χρόνο..είναι..

απόλαυσε λοιπόν κάθε ταξιδεμό..

και μη σταματάς ποτέ να ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.."

Πέμπτη, 15 Μαΐου 2014

συντροφικό ταξίδι

ο ταξιδεμός αυτός είναι αφιερωμένος ..

στον σύντροφο που επέλεξα να κάνω το πιο σημαντικό ταξίδι στη ζωή μου..
στον συνοδοιπόρο μιας μακράς ... όμορφης .. γλυκιάς πορείας ...
στον άνδρα που στέκεται βράχος δίπλα μου..
σε αυτόν που ανέχεται τις παραξενιές μου.. συγχωρεί τα λάθη μου..
μετράει τα σημάδια του χρόνου στα βήματά μας ..χωρίς να τον νοιάζει..
στηρίζει τις αποφάσεις μου.. προλαβαίνει τις επιθυμίες μου..
και δίνει χρώμα στα όνειρά μου..
στον άνθρωπο που έχει τη μοναδική ικανότητα να με βγάζει.. εκτός εαυτού..
ανακαλύπτοντας.. τα όριά μου..
στον πατέρα των παιδιών μου ..

σ'ευχαριστώ από καρδιάς ..








Ιω


2 σχόλια:

  1. οταν τα μισα ενωνονται ή γίνονται ένα ή γίνονται τέσσερα.....προτιμώ το δεύτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σωστά :)) .. "η ισχύς εν τη ενώσει"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή